VIEGLI LASĪT

Drukāt
UZTICĪBAS TĀLRUNIS

 

Bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā ir uzticības tālrunis.

 

Uz uzticības tālruni var zvanīt bērni, kuriem kāds ir izdarījis pāri.

 

Inspekcijas psihologi palīdz tiem bērniem un pusaudžiem, kuri nonākuši grūtībās.

 

Psihologi sarunājas ar bērniem un pusaudžiem.

 

 

Bieži palīdzību lūdz arī pieaugušie . Īpaši tad, kad viņiem ir jautājumi par bērnu audzināšanu.

 

Tālrunis ir bezmaksas.

 

Ja Tev nepieciešama palīdzība zvani pa tālruni 80006008 vai 116111 !

 

 

 Uz Uzticības tālruni vari zvanīt:

 

Darba dienās: no plkst. 8:00 līdz 23:00

Sestdienās: no plkst. 8:00 līdz 22:00

Svētdienās: no plkst. 10:00 līdz 22:00




Meklēšana



Jūsu jautājums
Šeit jūs varat uzrakstīt un atsūtīt jautājumu inspekcijai, kas tiks izskatīts un atbilde tiks nosūtīta uz jūsu norādīto e-pasta adresi














Valsts Bērnu tiesību aizsardzības inspekcija

Ventspils iela 53
Rīga, LV – 1002
Tālrunis: 67 359 128
Fakss: 67 359 159
E-pasts: pasts@bti.gov.lv
© Bērnu tiesību aizsardzības inspekcija 2006
Informācija atjaunota: 15.12.2025